Veelgestelde vragen over CL

  • Komt CL ook aan huis in Made e.o.? Jazeker, ik kom graag bij u aan huis maar uiteraard bent u ook welkom bij mij op kantoor. Ik werk voornamelijk in de regio Made, Wagenberg, Terheijden, Hooge Zwaluwe, Lage Zwaluwe, Oosterhout, Dongen, Geertruidenberg en Raamsdonksveer.
  • Kan ik tips krijgen voor het ordenen van mijn administratie? Mijn dienstverlening is volledig maatwerk en daarom is eigenlijk alles mogelijk. Mocht u een uurtje samen willen zitten om vervolgens zelf aan de slag te kunnen met uw administratie, dan is dat geen probleem.
  • Kan ik mijn administratie laten ordenen door CL? Ja dat is mogelijk. Ik kom alle mappen/dozen/enveloppen bij u ophalen en u krijgt alles geordend terug. Indien u het prettig vindt zal ik direct een check doen of bepaalde zaken anders of mogelijk beter geregeld kunnen worden.
  • Kan ik mijn aangifte inkomstenbelasting door CL laten verzorgen? Ik kan de aangifte inkomstenbelasting voor u in orde maken. Vervolgens krijgt u de jaren erna van mij bericht als het weer tijd is voor uw belastingaangifte, en welke documenten er nodig zijn om de aangifte te verzorgen.
  • Welke documenten heb ik nodig voor mijn aangifte inkomstenbelasting? Dat is per persoon verschillend maar ik kan u aangeven welke documenten voor uw aangifte van belang zijn.
  • Kan ik begeleiding krijgen bij het doen van mijn bankzaken en overige financiële zaken? Dat is mogelijk. Ik kan u wegwijs maken met internetbankieren en/of we kunnen periodiek samen de betalingen in orde maken en overige poststukken bekijken.
  • Ik ben ernstig ziek en wil mijn administratie op orde hebben voor mijn overlijden. Kan CL mij daar bij helpen? Jazeker, hier help ik uiteraard graag bij. Ik zal uw administratie volledig ordenen en daarbij alle contracten die van belang zijn uitzoeken. U kunt denken aan uitvaartverzekeringen, levensverzekeringen en overige contracten. Daarbij zal ik een lijst met contactgegevens maken van de betreffende instanties en aandachtspunten vermelden. Alles zal voor uw nabestaanden volledig inzichtelijk zijn.
  • Kan CL mijn nabestaanden begeleiden met de administratieve en financiële zaken na mijn overlijden? Dat is mogelijk. Ik kom graag kennis met u maken zodat uw weet wie uw nabestaanden zal begeleiden. Na uw overlijden kunnen uw nabestaanden contact opnemen en zal ik alle administratieve en financiële zaken begeleiden en afhandelen.
  • Kan de administratie van onze (kleine) VVE door CL gedaan worden? De administratie van de VVE kan ik gedeeltelijk of volledig overnemen, dat is afhankelijk van uw wensen.
  • Ik heb een persoonsbonden budget. Kan CL de administratie voor mijn PGB beheren en uitvoeren? Jazeker, dat is mogelijk. Ik neem de administratie van uw PGB graag van u of uw familie over. Ik zorg dat de administratie op orde komt en blijft, en daarnaast voldoet aan de gestelde normen.